Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Új eljárásrend az ISZK-ban

  •  Hírek
  • 2020-09-29 15:20:00
2020.október 1-től új eljárásrend lép életbe az informatikai, oktatástechnikai problémák bejelentésével kapcsolatban.

A Miskolci Egyetem Belső Ellenőrzési Osztálya Be/73/2020. számon elrendelt “A Miskolci Egyetemen a szervezeti egységek működéséhez az intézményen belül biztosított (informatikai, beszerzési, karbantartási, szállítási) szolgáltatások értékelése” tárgykörű vizsgálata során, az informatikai folyamatok esetében arra a megállapításra jutott, hogy szükséges olyan hatékony eljárásrend kidolgozása, mely biztosítja, hogy a HelpDesk rendszeren keresztül kezelt szolgáltatások igénybevételének bejelentése és fogadása kizárólag az erre kialakított, minden egyetemi dolgozó számára elérhető HelpDesk felületen történjen meg. Megállapítást nyert, hogy az e-mail, személyes, telefonos megkeresések esetén a felmerült szolgáltatási igények, elvégzendő feladatok dokumentálásának elmaradásával nem igazolható az ISZK munkavégzése.

2020. október 1-től az ISZK-hoz érkező informatikai, oktatástechnikai szolgáltatás igénylések bejelentése, csak akkor tekinthető legitimnek, ha az szerepel a HelpDesk-ben. Kérjük, hogy az e-mail, személyes, vagy a telefonon keresztüli megkeresés helyett, a HelpDesken keresztül jelezze szolgáltatás igényét. *

* Vis maior helyzetben, amikor a HelpDesk rendszer nem érhető el pl. nem működik az egyetemi hálózat, intézkedni fogunk telefonos bejelentés alapján is.

 

A HelpDesk csak egyetemi hálózatból érhető el, annak használatához központi azonosító szükséges, bővebb leírást az ikonra kattintva talál.

 

Megosztás